معرفی سایت "تو شیکی"
مطالب روز دنیای اینترنت
معرفی سایت "تو شیکی"
4 / 11 / 1395 ساعت 12:29 AM | بازدید : 111 | نویسنده : saw | ( نظرات )

باتوجه به این که پوشاک و البسه از بدو پیدایش جوامع بشری مورد نیاز بوده است و تقریبا جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشری محسوب می شود و با گذشت زمان، علاوه بر کاربردهای موجود پارامتر زیبایی هم به آن اضافه شده است، نیاز به توجه بیشتری دارد.

در جوامع امروزی، پوشاک و البسه جایگاهی بسیار برجسته تر  نسبت به گذشته پیدا کرده است؛ اهمیت پوشاک تاجایی است که در بسیاری از موارد به عنوان معیاری برای نشان دادن جایگاه اجتماعی و طبقۀ اقتصادی افراد در نظر گرفته می شود. در بسیاری از جوامع مدرن افراد برای تمایز خود از دیگران، دست به دامان برندهایی در زمینۀ پوشاک می شوند که یا بسیار جدید هستند یا بسیار گران. با توجه به گسترش فرایند جهانی شدن در عرصه های مختلف زندگی بشر و تغییر و تحولات فرهنگی بسیار گسترده که نتیجۀ گریزناپذیر موج جهانی شدن می باشند، توجه به البسه و مدهای گستردۀ آن بسیار ضروری می نماید. ناشناختگی هویت افراد در جوامع مدرن سبب می شود تا بسیاری از ما معیار و ملاک خود برای ارزیابی اولیه دیگران را بر ظاهر آنها و خصوصا نوع  پوشش آنها قرار دهیم. از این روست که پوشاک از اهمیت بسیار گستردی برای انسان مدرن برخوردار است.   

باید دانست که پارامترها و عوامل مختلفی همچون محیط جغرافیایی، گرایشات دینی، اعتقادات مذهبی و ارزش های اجتماعی و فرهنگی بر نوع پوشش مؤثر است. بنابراین  با توجه به اهمیت مد و فشن در عصر جدید، برآنیم تا بتوانیم در این زمینه گامی مفید و مؤثر در جهت ارائه اطلاعات در زمینه مد و فشن برداریم.

مجموعه تو که شامل سه بخش تخصصی toshiki.ir  (مختص پوشاک آقایان)،  tonazi.ir (مختص پوشاک کودکان) و tokhoshgeli.ir (مختص پوشاک بانوان) می باشد، طیف وسیعی از پوشاک را در ارتباط با فاکتورهاییی  همچون سن و جنس ارائه داده و اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.  

مجموعه تو در صدد است تا با ارائه جدیدترین،معتبرترین، زیباترین، شیک ترین و بهترین برندهای دنیا به همراه مشاوره رایگان در زمینۀ پوشاک به هموطنان گرامی، گامی جدید در زمینۀ مد و فشن بردارد. 

امیدواریم با ارسال نظرات خود ما را همراهی کنید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

سامان وب

و آدرس

 http://www.sawman.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1099
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 11
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12117
:: باردید دیروز : 111
:: بازدید هفته : 14118
:: بازدید ماه : 67642
:: بازدید سال : 1775921
:: بازدید کلی : 197755065