۱۰ گام برای یافتن کفش مناسب
مطالب روز دنیای اینترنت
۱۰ گام برای یافتن کفش مناسب
4 / 11 / 1395 ساعت 12:29 AM | بازدید : 125 | نویسنده : saw | ( نظرات )

۱۰ گام  برای یافتن کفش مناسب

زمانی که شما برای خرید کفش می روید طبیعتا چیزی فراتر از فشن و مُد مد نظرتان است . بطور حتم شما پارامترهایی از قبیل زیبایی و دوام و راحتی پایتان در کفش را در نظر خواهید گرفت.این ۱۰ مورد به شما برای رسیدن به این مهم کمک خواهد کرد:

۱. ترسیمی از پایتان با خود به همراه داشت باشید هر کفشی را که در نظر دارید بخرید کفش را روی آن قرار دهید. اگر کفش باریکتر یا کوتاه تر از آن بود حتی از امتحان کردن آن بپرهیزید.

۲. بعد از ظهر ها برای خرید کفش بروید .طبیعتاْ پاهایتان در طول روز در اثر استفاده پهن تر خواهند شد .

۳. وقتی برای خرید می روید همان نوع جورابی را بپوشید که معمولا هنگام پوشیدن کفش آن را می پوشید .

۴. اجازه بدهید فروشنده سایز پایتان را محاسبه کند(بدلیل دارا بودن تحصص بیشتر ) و هر بار که برای خرید کفش می روید سایز هر دو پایتان را اندازه گیری کنید.با افزایش سن سایز پاها تغییر می کند و اغلب بزرگتر و عریض تر می شوند.و اگر یکی از پاهایتان از دیگری بزرگتر است کفشی بخرید که با پای بزرگتر متناسب باشد.لیکن اگر بتوانید یک جفت کفش سفارش دهید تا برای هر پا سایز مناسب خودش ساخته شود.بهتر است این کار را بکنید.

۵. کفش ها را بپوشید و پاهایتان را به آرامی به سمت نوک  کفش فشار دهید و مطمعن شوید نیم اینچ فضای خالی بین انگشت بزرگ پایتان و انتهای کفش وجود دارد این امر باعث می شود وقتی شما قدم میزنید پاهایتان فضای خالی مناسب برای جابجایی را داشته باشد .

۶. کفش ها را پوشیده و با آنها قدم بزنید و ببینید که چه حسی دارید.آیا در کفش ها فضای کافی وجود دارد ؟آیا پاشنه ی پایتان راحت است ؟آیا تحت فشار هستند یا زیادی می لغزند و کفشتان گشاد جلوه می دهد؟بجای توجیه اینکه جا باز می کند از همان اول کفش مناسبی انتخاب کنید.

۷. به ترجیحات و تعاریف خودتان از راحتی نسبت  به سایز و توضیحات بیشتر اعتماد کنید.سایز ها از نظر تولید کنندگان ممکن است متفاوت باشند.و تبلیغات این کفش ها به این که چقدر راحت هستند مهم نیست .

۸. به همان اندازه که به طول کفش اهمیت می دهید به طولش اهمیت دهید.اگر پنجه پایتان درون کفش خاصی که مد نظرتان است تحت فشار است سایز بزرگتری سفارش دهید.خرید کفشی که نیم اینچ طویل تر است اما در عرض چفت پایتان است ضرورتا به حل مساله منجر نمی شود.

۹. درون کفش را با دقت وارسی کنید و مطمعن شوید که هیچ گونه درز.برآمدگی یا هر چیزی که پایتان را اذیت می کند نداشته باشد.

۱۰. بررسی کف کفش.آیا از استحکام کافی برای حفاظت شما در برابر اشیاء نوک تیز برخوردار هستند؟آیا از کف و زیرسازی مناسبی برخوردار هستند؟نکاتی که در حین امتحان کردن و قدم زدن در فروشگاه به ذهنتان می رسد را مد نظر داشته باشید.کفش ها همانگونه که روی سطحی صاف و مسطح امتحان می کنید سعی کنید آنها در مکانی غیر مسطح امتحان کنید.

*بعد از اطمینان از دوام و راحتی پایتان حتما خود را در آینه تماشا کنید و از اینکه کفش به پایتان می آید و ظاهری مجلل دارد مطمعن شوید زیرا ممکن این کفش را در پای دیده و پسندیده اید اما لزوما قرار نیست این مدل کفش به پای شما به همان زیبایی باشد که پای کسی دیده اید.

 

 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان

سامان وب

و آدرس

 http://www.sawman.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1099
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 11
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1281
:: باردید دیروز : 111
:: بازدید هفته : 1482
:: بازدید ماه : 67606
:: بازدید سال : 1775885
:: بازدید کلی : 197755029